ARHIV DMS
O NAMA   USLUGE   POGODNOSTI USLUGE   ARHIVSKI CENTAR   KVALITETA   TRENDOVI   KONTAKT
 
  Povjerljivost  
 
 
TRENDOVI

Rokovi čuvanja izvorne dokumentacije produžavaju se od 1. siječnja 2009. godine

Cijena po kvadratu poslovnog prostora u Hrvatskoj svake godine raste, a još se veći porast cijena očekuje s ulaskom Hrvatske u EU.

Količina papira koji se svakodnevno koristi u poslovanju raste i zauzima sve više poslovnog prostora u organizacijama. Koncept "paperless office" nije se ostvarilo.

Pružanje usluga digitalizacije, skeniranja, mikrofilmiranja i drugih oblika pohrane dokumenata raste iz godine u godinu.

Organizacije sve češće mijenjaju poslovne prostore, a ta promjena znatno otežava premještanje cjelokupne arhivirane dokumentacije i dovodi u pitanje sigurnost/zaštitu dokumenata.

Ulaskom u EU hrvatske će kompanije i ustanove morati sustavno i aktivno upravljati svojom poslovnom dokumentacijom, angažirati profesionalnog arhivara i voditi vlastite pismohrane po najvišim standardima arhivske struke



     
  Jeste li znali?
Do 15% ukupnih prihoda tvrtke iskoristi se za upravljanje i održavanje poslovne dokumentacije.
 
     
   
 
MI ČUVAMO VAŠU POSLOVNU DOKUMENTACIJU! Profesionalna izrada internet sranica
ARHIV DMS